137 با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ یک‌چهارم معلمان دوره متوسطه کلاس درس ندارند
زیارت عاشورا

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش خبر داد که با تغییر ساختار نظام آموزشی کشور، امسال یک‌چهارم معلمان دوره متوسطه کلاس درس ندارند.

به نقل از مهر:علی‌اصغر فانی در حاشیه جشنواره تجارب برتر تربیتی درباره رتبه‌بندی معلمان، گفت: کانون‌های ارزیابی که در سالهای آینده تشکیل می‌شود نسبت به فعالیتهایی که در راستای ماموریت معلمان باشد، اقدام می‌کنند.

وی افزود: الگوهای برتر تدریس یکی از شاخص‌های موثر در بحث رتبه‌بندی معلمان است.

فانی با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی امروز در شورای توسعه مدیریت مصوب شد، تصریح کرد: احکام معلمان تا پیش از مهرماه صادر می‌شود و اکنون نمی‌توانیم در رابطه با میزان افزایش حقوق صحبت کنیم؛ چرا که شرایط افراد با یکدیگر متفاوت است.

وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود معلم در آغاز سال تحصیلی نیز بیان کرد: به دنبال آماده‌سازی فضا، تجهیزات و نیروی انسانی با اجرای پروژه مهر هستیم و از بهمن ماه سال ۹۳ موضوع پروژه مهر سال ۹۴ را شروع کرده‌ایم.

وی افزود:  سال گذشته با کمترین مشکل، سال تحصیلی را آغاز کردیم، امسال نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته در تلاشیم سال تحصیلی را بدون مشکل خاصی شروع کنیم.

فانی یادآور شد: تعداد زیادی دانش‌آموز و کلاس درس در شهر تهران داریم. در سال گذشته در چند مورد مدارس معلم نداشته‌اند و آن هم به دلیل مشکلاتی بود که برای معلمان ایجاد شد، اما به صورت ضربتی حل کردیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره انتقال دبیران دوره متوسطه به دوره ابتدایی، بیان کرد: با تغییر ساختار نظام آموزشی کشور، دوره متوسطه که ۴ پایه بود از امسال به ۳ پایه کاهش می‌یابد و یک چهارم نیروهای دوره متوسطه کلاس درس نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید به بهترین نحو از نیروی انسانی خود استفاده کند و نمی‌تواند آنها را بدون کار رها کند، بنابراین از فرهنگیان تقاضا دارم با آموزش و پرورش همکاری کنند تا از این مرحله عبور نماییم.

فانی ادامه داد: برای اجرای عدالت نسبی میان معلمان، طبق ضوابط مشخص تمامی همکاران در دوره متوسطه اول و دوم امتیازبندی شده‌اند و بر اساس امتیازها، محل کارشان با نظر خود افراد تعیین می‌شود. اگر فردی در متوسطه اول و دوم سازماندهی نشد با توجه به امتیازات کسب شده باید در دوره دیگر ساماندهی شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تعدادی از معلمان که در دوره دوم متوسطه حضور دارند، در گذشته در پایه ابتدایی تدریس می‌کردند و برای معلمانی که از دوره متوسطه به ابتدایی منتقل می‌شوند، دوره‌های توجیهی و آموزشی برگزار می‌کنیم و این مشکلات عوارض تغییر نظام آموزشی در چهار سال گذشته است.

وی درباره مردودی ۴۷ هزار دانش‌آموز اول ابتدایی نیز تصریح کرد: با به کارگیری روش‌های نوین و آموزش برای معلمان تلاش می‌کنیم تا افت تحصیلی را به حداقل برسانیم، البته برخی از دانش‌آموزانی که مردود شده‌اند، دیرآموز هستند که در مدارس عادی تحصیل می‌کردند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 15:9 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |
cache011last1691243592